första dan på stranden

Den bästa fördelen att bo på Gotland måste vara att man har alltid nära tillgång till strand. Just nu befinner jag mig i stugan i Åminne. Åminne ligger inte på samma sida som Visby gör.
Jag har sammanlagt solat i 3 och en halv timme . Så jag har mestadels mått skit, på grund av att jag har bränt mig rejält på baksidan. Så nu blir jag tvungen att sova med fuktig hudlotion över hela kroppen och sova faceplantad ner i kudden. Trevligt. Det värsta är att jag känner att jag måste passa på inför balen, man vet ju inte hur många dagar dom är molnfria? Men jag tror att jag kommer att fortsätta att steka på fast jag är bränd. Det får bli plågsamt men förhoppningsvis så lönar det sig i slutändan! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0