Pretty Little Lairs

Trodde jag aldrig skulle säga detta, men jag har blivit galen i Pretty little lairs. På bara på det senaste dygnet har jag hunnit sett 17 episoder! 17 EPISODER!!!! Det är helt galet, men ändå underbart att bara på ligga i soffan med högtalara på max och se en bra serie online. Men just 17 episoder..
Varje episod är i snitt ungefär lite mer än 40 minuter vilket blir mer än 6 800 minuter! vilket leder oss till att jag har kollat på serien i 11 timmar och 20 minuter, non-stop! På tal om no lifer...;)
Men pretty little liars kommer att aldrig slå vampire diaries som alltid kommer att ha en plats i mitt hjärta <3
 
Haha, undrar om jag nu kommer att ses som en tjej som bara sitter hemma hela dagarna ochsom aldrig går ut?Som bara sitter hemma och äter och kollar på sina serierna som hon är besatt av. Men nej, jag är inte besatt av serien. Det är bara det att jag inte måste göra något hela tiden. Jag kan faktiskt sitta hemma en hel dag, osminkad med pyjamas utan att behöva att gå ut. Jag har inget behov att göra något hela tiden. Så det så! Det är ungefär den förklaringen som jag ger till min mamma (; Detta är verkligen "Ursäkten för att inte behöva gå ut, sminka sig varje dag och att få sitta hemma på sitt lata arsle när man vill" då inte går i skolan förståss ;)
 
Klara "kessa" Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0