Naj nu måst vi stänge av wajfi

 
 
OOOOOHHH!!!! Jag stör mig så sjukt mycket på mina föräldrar som försöker vara någorlunda tekniska och lära sig vad Bluetooth och wifi är. Viket inte går så bra... Nyss skulle min mamma sätta tillbaka laddnings-sladden i laddnings-adaptern och hon fattade inte hur hon skulle på dem ihopkopplade. Det visade sig att hon hade tagit den lilla delen som skall sitta i mobilen vid laddning och försökt koppla in den i USB-utaget i adaptern....
 
Hursomhelst så har mina päron otroligt nog lyckats att lära sig vad Bluetooth är men dock inte lyckat lista ut hur de ska använda det eller vad man kan använda det till... De utalar det som Bloutout.
När det kommer till wifi och internet uppkopplingar så har päronen nollkoll, och nu när de ska åka utomlands så skulle de stänga av alla internetanslutningar för att inte betala extra pengar. Och de har åtminstone nämt wifi en miljon gånger! Eller som de utalar det, wajfi. Typiskt gotlänningar... Fattar ni?! WAJFI?! Det har jag fått höra nästan varje dag!
Jag stör mig något så innerligt på det, varför kan inte människorna lära sig att uttala det rätt? Hur svårt kan det vara...?
 
Typical gotlänningar.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt fin blogg du har. Brukar kunna vara så med dom äldre personerna att det kan hända att dom inte är så bra på den biten men bra dom lär sig!! Hihi kram

Svar: Tack så mycket! Men det är så otroligt irriterande att de aldrig lär sig... Gamlingar du vet. :) haha!
Klara Karlsson

2013-04-29 @ 19:10:07
URL: http://www.finest.se/carolacandy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0